Rekreacja, kultura, sport
Urząd Miasta i Gminy
Dokumenty
Usuwanie azbestu dofinansowane |
Środa, 11 Październik 2017 10:57 |
10 października br. została zawarta pomiędzy Gminą Twardogóra a Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu umowa dotacji na realizację zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Twardogóra w roku 2017”. Kwota dofinansowania przedsięwzięcia nie może przekroczyć 85% jego kosztów kwalifikowanych, w tym: nie więcej niż 50% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, ale nie więcej niz 400 zł/Mg unieszkodliwionego odpadu oraz nie mniej niż 35% kosztów kwalifikowanych ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Zutylizowano 50,11 Mg płyt cementowo-azbestowych. Całkowita wartość zadania wynosi 19 254,34 zł, z czego kwota dofinansowania to 12 912,00 zł.
|