Dofinansowanie usunięcia azbestu |
Czwartek, 11 Styczeń 2018 07:55 |
W związku z ogłoszonym przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu konkursowym naborze wniosków na dofinansowanie przedsięwzięć związanych z realizacją gminnych programów usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na rok 2018, Burmistrz Miasta i Gminy Twardogóra informuje,
że istnieje możliwość ubiegania się o zwrot do 85% kosztów poniesionych na realizację zadania obejmującego demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest.
Warunki uzyskania dofinansowania:
- złożenie w Urzędzie Miasta i Gminy w Twardogórze wniosku o przyznanie dofinansowania na wykonanie w/w zadania (wzór wniosku do pobrania poniżej lub w pokoju nr 3 Urzędu Miasta i Gminy w Twardogórze);
- realizacja zadania w okresie: wiosna-lato 2018 r.;
- wkład własny wynoszący min. 15% kosztów poniesionych na demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest;
- wykonanie zadania polegającego na demontażu, zbieraniu, transporcie i utylizacji azbestu przez firmę wskazaną przez Gminę Twardogóra (wybraną w postępowaniu zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych);
- ujęcie posesji w inwentaryzacji miejsc występowania wyrobów zawierających azbest na terenie gminy Twardogóra.
Nowe pokrycie dachowe i jego montaż nie są objęte dofinansowaniem – właściciel nieruchomości musi wykonać je we własnym zakresie. Wnioski o przyznanie w/w dofinansowania można składać do 08.02.2018 r., w Urzędzie Miasta i Gminy Twardogóra, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, pokój nr 10.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu (71) 399 22 39 lub w Urzędzie Miasta i Gminy Twardogóra, pokój nr 3. Wzór wniosku o dofinansowanie usunięcia azbestu - pobierz |