Dofinansowanie usunięcia azbestu |
Poniedziałek, 02 Styczeń 2017 12:02 |
W związku z ogłoszonym przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, konkursowym naborze wniosków w ramach Programu priorytetowego NFOŚiGW pt.: „SYSTEM – Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW. Część 1) Usuwanie wyrobów zawierających azbest”, Burmistrz Miasta i Gminy Twardogóra
informuje, że istnieje możliwość ubiegania się o zwrot do 85% kosztów poniesionych na realizację zadania obejmującego demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest. Warunki uzyskania dofinansowania:
- złożenie w Urzędzie Miasta i Gminy w Twardogórze wniosku o przyznanie dofinansowania na wykonanie w/w zadania (wzór wniosku do pobrania poniżej lub w pokoju nr 3 Urzędu Miasta i Gminy w Twardogórze);
- realizacja zadania w okresie: wiosna-lato 2017 r.;
- wkład własny wynoszący min. 15% kosztów poniesionych na demontaż, zbieranie, transport oraz utylizację wyrobów zawierających azbest;
- wykonanie zadania polegającego na demontażu, zbieraniu, transporcie i utylizacji azbestu przez firmę wskazaną przez Gminę Twardogóra (wybraną w postępowaniu zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych);
- ujęcie posesji w inwentaryzacji miejsc występowania wyrobów zawierających azbest na terenie gminy Twardogóra.
Nowe pokrycie dachowe i jego montaż nie są objęte dofinansowaniem - właściciel nieruchomości musi wykonać je we własnym zakresie. Wnioski o przyznanie w/w dofinansowania można składać do dnia 07.02.2017 r., w Urzędzie Miasta i Gminy Twardogóra, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, pokój nr 10. Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu (71) 399 22 39 lub w Urzędzie Miasta i Gminy Twardogóra, pokój nr 3.
Wzór wniosku o dofinansowanie usunięcia azbestu.
|