Wtorek, 03 Styczeń 2012 08:51 |
16 grudnia 2011 r. Gmina Twardogóra zawarła z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu umowę dotacji na realizację zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Twardogóra”. Kwota dofinansowania przedsięwzięcia wynosiła do 85% jego kosztów kwalifikowanych, w tym do 50% kosztów kwalifikowanych ze środków
udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz do 35% kosztów kwalifikowanych, ze środków udostępnionych przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Zutylizowano 29,22 tony płyt cementowo - azbestowych.
Całkowita wartość zadania - 17 238,96 zł. Kwota dofinansowania- 14 653,00 zł.
|
aktualizacja: Wtorek, 03 Styczeń 2012 09:01 |