top

Strona główna Aktualności Usuwanie azbestu
Usuwanie azbestu
Poniedziałek, 25 Styczeń 2016 14:06

Usuwanie azbestuW związku z ogłoszonym przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, konkursowym naborze wniosków w ramach programu „Program priorytetowy NFOŚiGW cz.2) usuwanie wyrobów zawierających azbest”, Burmistrz Miasta i Gminy Twardogóra informuje, że istnieje możliwość ubiegania się o zwrot do 85% kosztów poniesionych na realizację zadania obejmującego demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest.

Warunki uzyskania dofinansowania:

  • złożenie w Urzędzie Miasta i Gminy w Twardogórze wniosku o przyznanie dofinansowania na wykonanie w/w zadania (wzór wniosku do pobrania na stronie lub w pokoju nr 3 UMiG w Twardogórze);
  • realizacja zadania w okresie: wiosna/lato 2016 rok;
  • wkład własny wynoszący min. 15% kosztów poniesionych na demontaż, zbieranie, transport oraz utylizację wyrobów zawierających azbest;
  • wykonanie zadania polegającego na demontażu, zbieraniu, transporcie i utylizacji azbestu przez firmę wskazaną przez Gminę Twardogóra (wybraną w postępowaniu zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych);
  • ujęcie nieruchomości w inwentaryzacji miejsc występowania wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie miasta i gminy Twardogóra.

Nowe pokrycie dachowe i jego montaż nie są objęte dofinansowaniem. Właściciel nieruchomości musi wykonać je we własnym zakresie.

Wnioski o przyznanie w/w dofinansowania można składać do 08.02.2016 roku.

Miejsce złożenia wniosku: Urząd Miasta i Gminy Twardogóra, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, pokój nr 10 – Biuro Obsługi Petenta.

Więcej informacji:
- pod numerem telefonu (71) 399 22 39;
- w Urzędzie Miasta i Gminy Twardogóra, pokój nr 3.

 

Wersja strony


Zobacz koniecznie


bottom


Oficjalna strona miasta i gminy - www.twardogora.pl