Czwartek, 18 Grudzień 2014 08:22 |
W związku z ogłoszonym 2 grudnia 2014 r. przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, konkursowym naborze wniosków w ramach programu „Program priorytetowy NFOŚiGW cz.2 usuwanie wyrobów zawierających azbest”, Burmistrz Miasta i Gminy Twardogóra informuje, że istnieje możliwość ubiegania się o zwrot do 85%
kosztów poniesionych na realizację zadania obejmującego demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest.
Warunki uzyskania dofinansowania:
- złożenie w Urzędzie Miasta i Gminy w Twardogórze wniosku o przyznanie dofinansowania na wykonanie w/w zadania (wzór wniosku do pobrania na stronie lub w pokoju nr 3 UMiG w Twardogórze);
- realizacja zadania w okresie: wiosna/lato 2015 rok;
- wkład własny wynoszący min. 15% kosztów poniesionych na demontaż, zbieranie,transport oraz utylizację wyrobów zawierających azbest;
- wykonanie zadania polegającego na demontażu, zbieraniu, transporcie i utylizacji azbestu przez firmę wskazaną przez Gminę Twardogóra (wybraną w postępowaniu zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych);
- ujęcie nieruchomości w inwentaryzacji miejsc występowania wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie miasta i gminy Twardogóra.
Nowe pokrycie dachowe i jego montaż nie są objęte dofinansowaniem. Właściciel nieruchomości musi wykonać je we własnym zakresie.
Wnioski o przyznanie w/w dofinansowania można składać do 18.02.2015 roku.
Miejsce złożenia wniosku: Urząd Miasta i Gminy Twardogóra, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, pokój nr 10 – Biuro Obsługi Petenta.
Więcej informacji: - pod numerem telefonu (71) 399 22 39; - w Urzędzie Miasta i Gminy Twardogóra, pokój nr 3. |