Rekreacja, kultura, sport
Urząd Miasta i Gminy
Dokumenty
Usuwanie azbestu |
Czwartek, 18 Grudzień 2014 08:22 |
W związku z ogłoszonym 2 grudnia 2014 r. przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, konkursowym naborze wniosków w ramach programu „Program priorytetowy NFOŚiGW cz.2 usuwanie wyrobów zawierających azbest”, Burmistrz Miasta i Gminy Twardogóra informuje, że istnieje możliwość ubiegania się o zwrot do 85% kosztów poniesionych na realizację zadania obejmującego demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest. Warunki uzyskania dofinansowania:
Nowe pokrycie dachowe i jego montaż nie są objęte dofinansowaniem. Właściciel nieruchomości musi wykonać je we własnym zakresie. Wnioski o przyznanie w/w dofinansowania można składać do 18.02.2015 roku. Miejsce złożenia wniosku: Urząd Miasta i Gminy Twardogóra, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, pokój nr 10 – Biuro Obsługi Petenta. Więcej informacji: |