Rekreacja, kultura, sport
Urząd Miasta i Gminy
Dokumenty
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania |
Czwartek, 02 Lipiec 2009 13:40 |
Gmina Twardogóra działając zgodnie z art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na "Zakup i wdrożenie technologii informacyjno-komunikacyjnych w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Twardogórze" – pełna treść ogłoszenia (.pdf 167.23 KB). Szczegółowe informacje dotyczące przetargu dostępne są w naszym Biuletynie Informacji Publicznej w menu Przetargi. |
aktualizacja: Czwartek, 02 Lipiec 2009 14:00 |