top

Strona główna Informacje/Ogłoszenia Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
Czwartek, 02 Lipiec 2009 13:40

Gmina Twardogóra działając zgodnie z art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na "Zakup i wdrożenie technologii informacyjno-komunikacyjnych w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Twardogórze" – pełna treść ogłoszenia (.pdf 167.23 KB).

Szczegółowe informacje dotyczące przetargu dostępne są w naszym Biuletynie Informacji Publicznej w menu Przetargi.

aktualizacja: Czwartek, 02 Lipiec 2009 14:00
 

Wersja strony


Zobacz koniecznie


bottom


Oficjalna strona miasta i gminy - www.twardogora.pl